مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 11:052022-01-04سياسي

واقعیت های وجودی شخصیت های ضداستعماری بوشهر پنهان است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: واقعیت های وجودی شخصیت های بزرگ ضد استعماری و ضد استکباری تاریخ این استان مانند رییسعلی دلواری در پشت پرده تاریخ پنهان است.

- ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: واقعیت های وجودی شخصیت های بزرگ ضد استعماری و ضد استکباری تاریخ این استان مانند رییسعلی دلواری در پشت پرده تاریخ پنهان است.

آیت الله صفایی بوشهری در نشست با اعضای انجمن تاریخ بندر ریگ، یکی از مهمترین عناوین در عرصه علم را پژوهشگری به ویژه در حوزه تاریخ عنوان کرد و اظهار کرد: کشف تاریخ یکی از مهمترین کارهایی است که در حوزه پژوهشگری تاریخی انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه تاریخ هر قوم، ریشه هویتی یک ملت و قوم است، افزود: یکی از حرکت هایی که دستخوش تحریف و تدوین های مختلف شد و هنوز برای بسیاری ناشناخته است، تاریخ پرشکوه بندر ریگ و حرکت های میرمهنا است.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: کاری که شما در حوزه تاریخ بندر ریگ انجام می دهید عبور از این تدوین ها و رسیدن به واقعیت هاست که کار بسیار سخت و دقیقی است.

صفایی بوشهری تصریح کرد: واقعیت های وجودی شخصیت های بزرگ ضد استعماری و ضد استکباری تاریخ استان بوشهر مانند رییسعلی دلواری در پشت پرده تاریخ پنهان است که لازم است کشف و به جامعه عرضه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واقعیت های وجودی شخصیت های ضداستعماری بوشهر پنهان است

واقعیت های وجودی شخصیت های ضداستعماری بوشهر پنهان است