مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 11:002022-01-04پزشكي

اگر علائم سرماخوردگی دارید خود را قرنطینه کنید


سخنگوی ستاد کرونای استان البرز گفت: اگر فردی علایمی مثل خستگی، آبریزش بینی، گلودرد و تعریق شبانه داشت نباید به سادگی از کنار آن عبور کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، مهرداد بابایی با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در البرز اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته، 46 بیمار جدید در بیمارستان های استان بستری شده اند.

وی با بیان اینکه تعداد مراجعان سرپایی استان هم به حدود 850 نفر رسیده، توضیح داد: طی 24 ساعت گذشته دو مورد فوتی قطعی کرونا داشتیم و 123 نفر هم در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی در پاسخ به اینکه آیا از تمام مراجعان سرپایی تست سویه جدید گرفته می شود، گفت: تنها از بیماران بستری که ابتلای آنها به کرونا قطعی شده تست سویه جدید گرفته می شود و این طور نیست هر کس به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کند بتواند تست امیکرون بدهد.

بابایی با بیان اینکه علایم سویه جدید کرونا به سرماخوردگی شبیه است، افزود: بر این اساس اگر فردی علایمی مثل خستگی، آبریزش بینی، گلودرد و تعریق شبانه داشت نباید به سادگی از کنار آن عبور کند.

این مسئول تاکید کرد: فردی که دچار علائم سرماخوردگی است باید چند روزی خود را قرنطینه کند تا سایر اعضای خانواده را درگیر نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر علائم سرماخوردگی دارید خود را قرنطینه کنید

اگر علائم سرماخوردگی دارید خود را قرنطینه کنید