مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 11:002022-01-04اقتصادي

سلامت مردم قابل معامله نیست/پروتکل ها 50 درصد درخوزستان کاهش یافت


معاون استاندار خوزستان با اشاره به کاهش 50 درصد پروتکل های بهداشتی در استان گفت: سلامت مردم قابل معامله نیست و اگر لازم باشد از ابزار قانونی استفاده می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خوزستان افزود: تاکنون 18 درصد افرادی که نوبت دوم واکسن آنها رسیده برای دریافت دوز دوم تأخیر داشته اند که باید برای تکمیل واکسیناسیون این افراد تلاش شود.

وی بیان کرد: میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی در خوزستان 50 درصد و بسیار پایین است که باید با اعمال محدودیت های هوشمند کرونا، رعایت پروتکل ها تقویت شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به برگزاری حضوری امتحانات دانش آموزان گفت: آموزش و پرورش دغدغه های اولیای دانش آموزان را رفع کند و فاصله اجتماعی نیز در برگزاری امتحانات رعایت شود.

وی افزود: بانک ها در مورد میزان نصب تهویه وضعیت مناسبی نداشته اند که با پیگیری کار لازم انجام شده اما آن هایی که کار را انجام ندادند به مراجع قضایی معرفی شدند و حکم قضایی برای مدیران این بانک ها صادر شده است.

حیاتی ادامه داد: در قالب این حکم رییس بانک باید به مدت 6 ماه هر چهارشنبه در مرکز بهداشت حضور پیدا کند و آموزش ها را دریافت کند و گواهی آموزش را ارائه دهد و در صورت رفع نواقص، بررسی ها انجام و با کسب نمره 85 در امتحان، لغو حکم پیگیری خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت مردم قابل معامله نیست/پروتکل ها 50 درصد درخوزستان کاهش یافت

سلامت مردم قابل معامله نیست/پروتکل ها 50 درصد درخوزستان کاهش یافت