مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 10:452022-01-04اقتصادي

جعفری: ایمیدرو با مشارکت بخش خصوصی بدنبال توسعه چابهار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، وجیه الله جعفری در جلسه پایش طرح فولاد چابهار با بیان این مطلب افزود: ایمیدرو با تمرکز بر سیاست توسعه مناطق کم برخوردار، - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) با مشارکت بخش خصوصی به دنبال توسعه منطقه چابهار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، وجیه الله جعفری در جلسه پایش طرح فولاد چابهار با بیان این مطلب افزود: ایمیدرو با تمرکز بر سیاست توسعه مناطق کم برخوردار، با همکاری شرکت های بزرگ بخش معدن و صنایع معدنی، طرح احداث فولاد را در چابهار اجرا می کند.

رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: منطقه سیستان و بلوچستان ظرفیت های معدنی قابل توجهی دارد و ایمیدرو با اکتشافات انجام شده تاکنون به ذخایر بسیار مطلوبی در حوزه مس دست یافته و امیدواریم در حوزه سنگ آهن نیز به معادن مناسبی دست یابیم.

وی تصریح کرد: ما به عنوان دست اندرکاران بخش های دولتی و خصوصی نسبت به توسعه منطقه کم برخوردار سیستان و بلوچستان مسوول هستیم و بدون شک، تصمیم های کنونی ما در اجرای طرح های سرمایه گذاری در این منطقه، افزایش امنیت و رفاه را علاوه بر مردم منطقه، برای کل کشور نیز به همراه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جعفری: ایمیدرو با مشارکت بخش خصوصی بدنبال توسعه چابهار است

جعفری: ایمیدرو با مشارکت بخش خصوصی بدنبال توسعه چابهار است