مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 09:552022-01-04ورزشي

جرایم عجیب و شکایت از باشگاه سپیدرود رشت


کمیته انضباطی در آرایی تعجب برانگیز باشگاه سپیدرود رشت را به دلیل حضور هوادار در دو بازی خانگی اش برابر شهرداری ماهشهر و پیام توس مشهد به پرداخت مبالغ 7 و 10 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه سپیدرود را برای دریافت 5 کارت زرد و عدم رعایت پروتکل بهداشتی و حضر تماشاگران به مبلغ یکصد میلیون ریال و در مسابقه برابر پیام توس مشهد به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور تماشاگران به هفتاد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کردند.

مصالحه میثم کریمی با باشگاه سپیدرود رشت شکایت میثم کریمی از باشگاه سپیدرود رشت بابت مطالبه نهصد میلیون ریالی باتوجه به استرداد دعوی از سوی شاکی، کمیته وضعیت بازیکنان قرار رد دعوی را صادر کرد.

شکایت محمود خمیسی، محمد شادکام و علی یحیی زاده از سپیدرود سه بازیکن سابق سپیدرود در لیگ دسته اول و دسته دوم از سپیدرود رشت شکایت کردند.

محمود خمیسی، محمد شادکام و سید علی یحیی زاده با ارایه دادخواست از باشگاه سپیدرود بابت مطالبات پیشین خود شکایت کردند.

محمود خمیسی بازیکن سابق سپیدرود در لیگ دسته اول با دادخواست شکایتی به مبلغ 170 میلیون تومان از قرارداد دویست میلیون تومانی، محمد شادکام که در نیم فصل دوم لیگ دسته اول تنها برای کمتر از 10 بازی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جرایم عجیب و شکایت از باشگاه سپیدرود رشت

جرایم عجیب و شکایت از باشگاه سپیدرود رشت