مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 09:552022-01-04اقتصادي

لزوم عرضه کامل آهن اسفنجی در بورس/ تولید آهن اسفنجی 30 میلیون تن


عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد با بیان اینکه موضوع نامه انجمن فولاد به بورس مربوط به عرضه آهن اسفنجی در بورس است، گفت: به واسطه عدم عرضه کامل آهن اسفنجی در بورس از سوی تولیدکنندگان این حوزه، - سید رضا شهرستانی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بیان اینکه موضوع اصلی نامه ارسالی و مکاتبه انجمن فولاد با بورس کالا مربوط به عرضه کامل آهن اسفنجی در بورس است، گفت: به واسطه عدم عرضه کامل آهن اسفنجی در بورس از سوی تولیدکنندگان این حوزه، شاهد بالا رفتن قیمت های این محصول هستیم، از این رو خواسته انجمن، عرضه کامل در بورس است.

شهرستانی با تاکید و تایید سیاست عرضه کامل زنجیره فولاد در بورس کالا اظهار داشت: انجمن موافق عرضه از صفر تا صد زنجیره فولاد در بورس کالا است، به این شرط که تفاوتی میان شرکت ها گذاشته نشود.

به بیان ساده تر می بینیم که بسیاری از شرکت های خصولتی برای تامین مواد اولیه خود نظیر آهن اسفنجی قراردادهای بلندمدتی مطابق با درصدی از نرخ های شمش فولاد خوزستان در کدال دارند.

این مسئله مزیتی برای شرکت های مذکور محسوب می شود درحالی که سایر شرکت ها باید با رقابت در بورس مواد اولیه خود را تامین کنند.

عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ادامه داد: موضوع بعدی این است که کلیه آهن اسفنجی تولیدی در بورس عرضه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم عرضه کامل آهن اسفنجی در بورس/ تولید آهن اسفنجی 30 میلیون تن

لزوم عرضه کامل آهن اسفنجی در بورس/ تولید آهن اسفنجی 30 میلیون تن