مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 09:502022-01-04ورزشي

بردهای نفت آبادان اتفاقی است / پرسپولیس بهترین تیم فنی لیگ است


بازیکن سابق تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بردهای نفت بدون برنامه ریزی، جرقه ای و بدون حساب و کتاب و بر اثر اتفاقات فوتبال است و بر مبانی استراتژی نیست.

- ایسنا/خوزستان بازیکن سابق تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بردهای نفت بدون برنامه ریزی، جرقه ای و بدون حساب و کتاب و بر اثر اتفاقات فوتبال است و بر مبانی استراتژی نیست.

شاهین رحمانی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: لیگ فوتبال ایران به دلیل معیوب بدون چرخه تولید بازیکن، فوق العاده بی کیفیت است و وقتی لیگ هم بی کیفیت باشد تیم ها از نظر فنی اختلاف زیادی با هم ندارند.

به نظرم در لیگ ایران به جز پرسپولیس که دارای یک سبک ثابت است، هیچ تیمی در یک فرم حرکتی ثابت از نظر بازی و امتیازگیری نیست.

یعنی پرسولیس بهترین تیم فنی در لیگ ایران است.

دلیل هم این است که در این چند سال هیچ ستاره ای به فوتبال تحویل داده نشده است و وقتی بازیکن جوانی به فوتبال تزریق نمی شود، قطعا تیم ها در بی کیفیتی گیر می کنند و اگر برتری در بازی پیش می آید می تواند به دلیل عوامل دیگر مثل شرایط بهتر روحی روانی تیم ها بستگی داشته باشد.

وی افزود: این که تیم نفت آبادان هم بی پولی را از دلایل عدم نتیجه گیری عنوان می کند، این موضوع می تواند از جمله موارد بی کیفیتی یک تیم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بردهای نفت آبادان اتفاقی است / پرسپولیس بهترین تیم فنی لیگ است

بردهای نفت آبادان اتفاقی است / پرسپولیس بهترین تیم فنی لیگ است