مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 09:302022-01-04سياسي

تاکید نماینده لنگرود بر ورود مهارت اندوزی به عرصه آموزش و پرورش


نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فکری به حال مهارت اندوزی کنید، گفت: تا مهارت اندوزی وارد عرصه آموزش و پرورش نشود تمام هزینه هایی که در این صرف می شود، - نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فکری به حال مهارت اندوزی کنید، گفت: تا مهارت اندوزی وارد عرصه آموزش و پرورش نشود تمام هزینه هایی که در این صرف می شود، بیهوده خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرویز محمدنژاد قاضی محله در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکرات شفاهی خود خطاب به رییس جمهور بیان کرد: مشکلات و معضلاتی که در جامعه امروز وجود دارد را مردم هوشمندانه تحلیل کرده و می پرسند.

سوالاتی که از ناحیه نمایندگان مطرح می شود عصاره افکار مردم است، لذا انتظار داریم که هوشمندانه این مشکلات مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته و رفع شود.

وی در ادامه خطاب به وزرای دولت عنوان کرد: امروز سبد هزینه ها نسبت به سبد سرمایه ای فوق العاده زیاد است که اگر به این سرمایه های عظیم که در حوزه کارسازی ایجاد بنگاه های سرمایه ای قرار دارد توجه نشود، قطعا در چند سال آینده به عنوان یک کشور هزینه ای مطرح می شویم و تمام درآمد ما به این سمت کشیده خواهد شد و این خطری است که امروز کشور ما را تهدید می کند، لذا لازم است در حوزه هزینه ها دقت لازم را داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید نماینده لنگرود بر ورود مهارت اندوزی به عرصه آموزش و پرورش

تاکید نماینده لنگرود بر ورود مهارت اندوزی به عرصه آموزش و پرورش