مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 09:302022-01-04اقتصادي

پیش بینی بودجه 160 هزار میلیارد تومانی برای کسب و کارها


براساس اعلام وزیر کار، شورای عالی اشتغال مبلغ 160 هزار میلیارد تومان از محل تسهیلات تکلیفی برای اشتغال و کسب و کارها در نظر گرفته که پس از تصویب در لایحه بودجه 1401 از فروردین ماه اجرایی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موضوع صیانت از نیروهای کار و حمایت از کارفرمایان و حفظ اشتغال بنگاههای اقتصادی از جمله وظایف وزارت کار به شمار می رود.

بی تردید نقش بانکها در حمایت از تولید و بنگاههای تولیدی نیز حایز اهمیت است؛ اگر بانکها به نقش خود در قبال تولید عمل کنند، زمینه رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار فراهم شده و بازار اشتغال نیز متحول می شود.

حجت الله عبدالملکی ـ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ـ ضمن اشاره به اقدامات وزارت صنعت، معدن و تجارت در احیای کارخانه های نیمه تعطیل می گوید: در بخش صنعت، فعالیت های خوبی برای راه اندازی کارخانه های جدید و احیای کارخانه های نیمه تعطیل و تعطیل شروع شده است.

به گفته وی در شورای عالی اشتغال 160 هزار میلیارد تومان برای تقویت و اشتغال کسب و کارها از محل تسهیلات تکلیفی در بودجه در قالب تبصره 16 و 18 در نظر گرفته شده که بعد از تصویب در بودجه 1401، از فروردین ماه اجرایی می شود.

عبدالملکی معتقد است: قوانین مختلفی برای اعطای تسهیلات از وام های خرد تا چند صد میلیون تومانی بر اساس شرایط شورای پول و اعتبار وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بودجه 160 هزار میلیارد تومانی برای کسب و کارها

پیش بینی بودجه 160 هزار میلیارد تومانی برای کسب و کارها