مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 09:302022-01-04سياسي

آخرین تحولات در سفرهای زیارتی سوریه و عراق بررسی شد


در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت آخرین تحولات در خصوص سفرهای زیارتی به اعتاب مقدسه در سوریه و عراق و سرزمین وحی بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو سازمان حج و زیارت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی تشکیل شد.

در این نشست علی رضا رشیدیان به اعزام هیئتی به عراق برای بررسی و تجزیه و تحلیل شیوه جدید اعزام کاروان های زیارتی به عتبات عالیات اشاره و ابراز امیدواری کرد که اعزام زائران ایرانی به دمشق که با استقبال طرف سوری همراه بوده است، ادامه یابد و زائران بیشتری به زیارت اماکن متبرکه در سوریه مشرف شوند.

حجت الاسلام والمسلمین صحبت الله رحمانی معاون امور عتبات عالیات نیز در ادامه اعزام دو کاروان 25 نفره در 16 و 19 دی ماه به سوریه را یادآور شد و به امکان برقراری پروازهای مستقل از دیگر استان ها از جمله خراسان رضوی و کرمان در صورت تکمیل شدن ظرفیت زائران در حد یک پرواز اشاره کرد.

بر پایه این گزارش، در ادامه این جلسه اکبر رضایی معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت و نصرالله فرهمند مدیرعامل مؤسسه عمره سعادت درباره اخبار و اطلاعات منتشر شده در خصوص نحوه برگزاری عمره و حضور عمره گزاران خارجی در سرزمین وحی گزارش دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین تحولات در سفرهای زیارتی سوریه و عراق بررسی شد

آخرین تحولات در سفرهای زیارتی سوریه و عراق بررسی شد