مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 09:252022-01-04سياسي

شریعتی: رویکرد کلی لایحه بودجه 1401 در حقوق و دستمزد مناسب است


نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی رویکرد کلی لایحه بودجه 1401 دولت به ویژه در بحث ارتقای شاخص عدالت علی الخصوص در نظام حقوق و دستمزد را مناسبی خواند.

- نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی رویکرد کلی لایحه بودجه 1401 دولت به ویژه در بحث ارتقای شاخص عدالت علی الخصوص در نظام حقوق و دستمزد را مناسبی خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مالک شریعتی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) در تذکری گفت: رویکرد کلی لایحه بودجه 1401 به ویژه در بحث ارتقای شاخص عدالت و در نظام حقوق و دستمزد مناسب بوده که لازم است از رییس سازمان امور اداری و استخدامی تشکر ویژه صورت گیرد.

وی ادامه داد: برخی نکات در لایحه بودجه 1401 شاید به دلیل اغوای برخی از مدیران ارشد از دولت گذشته دچار غفلت یا انحراف شده است که برخی از آنها را اعلام می کنم.

این نماینده مجلس گفت: سال گذشته برای ساماندهی رأس شرکت های دولتی و دیدن سهم این شرکت ها در بودجه عمومی کشور از 47 هزار میلیارد تومان درآمد صادراتی شرکت دولتی ملی گاز ایران که از محل صادرات LPG به دست می آمد، از این مبلغ درج شده در متن، تنها 7 هزار میلیارد تومان با توافق دولت و وزارت نفت در بند یکی از مواد تبصره 14 وارد شده و به منابع عمومی بودجه اضافه شد، اما متاسفانه امسال با وجود اینکه این رقم درآمدی به گفته یکی از مدیران ارشد سازمان برنامه و بودجه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتی: رویکرد کلی لایحه بودجه 1401 در حقوق و دستمزد مناسب است

شریعتی: رویکرد کلی لایحه بودجه 1401 در حقوق و دستمزد مناسب است