مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 09:202022-01-04فرهنگي

کیانوش گرامی: من 40 سال شاگردی مسعود کیمیایی را کرده ام


کیانوش گرامی بازیگر فیلم «سلطان» در جلسه نمایش نسخه مرمت شده این فیلم درباره مسعود کیمیایی گفت: من 40 سال شاگردی مسعود کیمیایی را کرده ام و دست کم 20 سال به طور ویژه تر همراهش بودم.

- کیانوش گرامی بازیگر فیلم سلطان در جلسه نمایش نسخه مرمت شده این فیلم درباره مسعود کیمیایی گفت: من 40 سال شاگردی مسعود کیمیایی را کرده ام و دست کم 20 سال به طور ویژه تر همراهش بودم.

او از خودش یک متر خانه ندارد و حیف است این فیلمساز در 80 سالگی اش آنطور که شایسته است مورد احترام و تقدیر قرار نمی گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، چهارصد و هشتاد و نهمین برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران با نمایش فیلم سلطان مسعود کیمیایی و با حضور کیانوش گرامی بازیگر این فیلم، عبدالجواد موسوی منتقد سینما و کیوان کثیریان مجری و کارشناس شامگاه دوشنبه 13 دی در سالن ناصری خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

عبدالجواد موسوی منتقد و کارشناس سینما در ابتدای این جلسه درباره علت عدم حضور مسعود کیمیایی بیان کرد: آقای کیمیایی دوست داشتند در این برنامه حضور داشته باشند و من دو سه روز گذشته به خانه شان رفتم اما زانویشان را عمل کرده بودند و برایشان سخت بود از پله ها بالا بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیانوش گرامی: من 40 سال شاگردی مسعود کیمیایی را کرده ام

کیانوش گرامی: من 40 سال شاگردی مسعود کیمیایی را کرده ام