مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 09:202022-01-04فرهنگي

نادر ابراهیمی به «قرار با ستاره» رسید


در سری جدید مجموعه «قرار با ستاره»، کتابی درباره نادر ابراهیمی، به نویسندگی و گردآوری سعید کیایی منتشر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، مجموعه کتاب قرار با ستاره با موضوع آشنایی نوجوانان با چهره های ادبی و فرهنگی منتشر می شود که تاکنون دو دوره از آن منتشر شده است.

در دوره های قبلی به شخصیت هایی نظیر عباسی شریفی نمین ، حسین منزوی ، صمد بهرنگی ، احمد محمود ، پروین اعتصامی ، هوشنگ گلشیری ، کیومرث صابری فومنی ، صادق چوبک ، بزرگ علوی و سهراب سپهری پرداخته شده است.

سعید کیایی، نویسنده و پژوهشگر که پیش از این اخباری درباره انتشار شناختنامه نادر ابراهیمی توسط او در رسانه ها منتشر شد، کتاب ویژه نادر ابراهیمی را در مجموعه قرار با ستاره نوشته و گردآوری کرده است تا در سری جدید این مجموعه در کنار کتاب هایی از زندگی بزرگانی چون توران میرهادی ، میرزا حسن رشدیه ، جبار باغچه بان ، علی اشرف درویشیان و سوسن طاقدیس منتشر شود.

کیایی درباره این کتاب گفت: این کتاب قرار است صرفاً یک معرفی از نادر ابراهیمی و جریان زندگی و فراز و فرودهای دوره کاری و فکری او باشد و با شناختنامه تفاوت دارد .

او همچنین اضافه کرد: با توجه به رویکرد مجموعه قرار با ستاره، کتاب سه فصل کلی دارد که در بخش نخست آن به زندگی و جهان زیسته ابراهیمی پرداخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نادر ابراهیمی به «قرار با ستاره» رسید

نادر ابراهیمی به «قرار با ستاره» رسید