مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 09:152022-01-04سياسي

اهدای مدال های المپیک کشتی گیران ایرانی به خانواده سردار سلیمانی


حسن یزدانی و محمدیان کشتی گیران ایرانی، مدال های المپیک خود را به خانواده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، پیش از ظهر امروز در گردهمایی یاران حاج قاسم در محل مصلای امام علی (ع) که با سخنرانی سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مشترک برگزار شد، حسن یزدانی و محمدیان کشتی گیران ایرانی، مدال های المپیک خود را به مردمی است، ابراز داشت: برنامه ها در سراسر استان کرمان توزیع شد و برنامه های محوری و ملی در شهرستان ها برگزار می شود.

معروفی با تاکید بر اینکه کرمان باید به عنوان پایتخت مقاومت معرفی شود، اضافه کرد: تاکنون 55 ملیت به زیارت مزار حاج قاسم آمده اند و شب گذشته 80 نفر از عراق به کرمان آمدند تا مزار شهید سلیمانی را زیارت کنند.

وی از دیدار با خانواده شهدا، برگزاری شب شعر و خاطره، نشست سران عشایر استان های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان، تجمع مسؤولان هیئت های عزاداری، یادواره شهید پورجعفری و سالگرد زلزله بم با محوریت نقش حاج قاسم در این زلزله به عنوان شماری از ویژه برنامه های دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی نام برد.

فرمانده سپاه ثارالله همچنین از آغاز هفته مقاومت با قرائت دعای کمیل و ندبه، ویژه برنامه لحظه شهادت با حضور مردم از سراسر ایران، ویژه برنامه های روزانه و شبانه در گلزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای مدال های المپیک کشتی گیران ایرانی به خانواده سردار سلیمانی

اهدای مدال های المپیک کشتی گیران ایرانی به خانواده سردار سلیمانی