مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 08:552022-01-04سياسي

مشاور رییس شورای عالی سیاسی یمن: راه مقاومت و سردار سلیمانی ادامه دارد


عضو هیأت مذاکره کننده و مشاور رییس شورای عالی سیاسی یمن تأکید کرد که سردار حاج قاسم سلیمانی یکی از ستون های اصلی محور مقاومت بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالملک الحجری عضو هیأت مذاکره کننده و مشاور رییس شورای عالی سیاسی به وجود آورده است، ایفا کرد.

الحجری همچنین گفت که شهیدان سردار سلیمانی و المهندس نقش اساسی را در مبارزه با تروریسم و مقابله با طرح های اشغالگری در منطقه ایفا کردند و آن ها از همان ساعات نخست ورود تروریست های داعش به موصل، مأموریت رهبری مقابله نظامی با این تروریست ها را بر عهده گرفته و توانستند با این تروریست های تکفیری مقابله کنند.

وی هدف اصلی از ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را وارد آوردن ضربه سخت به محور مقاومت دانست و گفت که این دو شهید ستون اصلی محور مقاومت بودند اما با وجود شهادت آن ها، فرهنگ جهاد و شهادت در محور مقاومت ادامه دارد و وجود رهبران مومن و شجاع در محور مقاومت، طرح های آن ها را به شکست کشاند.

وی تأکید کرد که پاسخ مناسب به جنایت ترور شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، اخراج نظامیان آمریکایی از خاک عراق و پاکسازی این کشور از لوث دشمن آمریکایی و مزدوران آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور رییس شورای عالی سیاسی یمن: راه مقاومت و سردار سلیمانی ادامه دارد

مشاور رییس شورای عالی سیاسی یمن: راه مقاومت و سردار سلیمانی ادامه دارد