مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 08:452022-01-04اجتماعي

دوربین برای طرح LEZ در تبریز نداریم


جانشین رییس پلیس راهور استان آذربایجان شرقی گفت: در مورد بحث «ال ای زد» دوربین نداریم و از دوربین های طرح زوج و فرد استفاده می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، جعفری  در سی وششمین جلسه علنی فوق العاده شورای شهر تبریز که به منظور بررسی آلودگی هوای تبریز تشکیل یافته بود، اظهار کرد: روزانه برای خودروهای فاقد معاینه فنی برگ اخطار صادر می شود که آخرین آمار  1209برگ است.

جانشین رییس پلیس راهور استان آذربایجان شرقی گفت: در مورد بحث ال ای زد دوربین نداریم و از دوربین های طرح زوج و فرد استفاده می کنیم.

جعفری با بیان اینکه با خودروهای آلاینده شهری برخورد می کنیم، ادامه داد: اگر خودروهای سنگین آلاینده وارد محدوده شوند، برخورد خواهیم کرد.

آلودگی هوا در طول سال اتفاق می افتد نه در عرض چند روز عباس رنجبر، شهردار تبریز هم در ادامه ی این جلسه با بیان اینکه موضوع آلودگی هوا در طول سال اتفاق می افتد نه در عرض چند روز، گفت: عمده ترین آلودگی ها از خودرو و صنایع انباشت می شود.

وی ادامه داد: در بحث آلودگی هوا، تاکسی ها و اتوبوس های شهری نیز تاثیر دارند که در همین راستا مبلغی برای بهسازی و تعمیر و تجهیزشان در نظر گرفته ایم.

شهردار تبریز یادآور شد: در مورد ساختمان ها نیز مقرر شده تا مورتورخانه ها تعطیل و با حداقل سوخت فعالیت کنند، همچنین موض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوربین برای طرح LEZ در تبریز نداریم

دوربین برای طرح LEZ در تبریز نداریم