مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 08:202022-01-04سياسي

جزییات ثبت نام دوره های MBA و DBA در موسسه علوم و فنون تهران


در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد دوره های در حال برگزاری دارید، می توانید به وب سایت موسسه علوم و فنون تهران به آدرس www.

tbs.

ir مراجعه کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی و سایر دوره های مدیریت و اقتصاد به منظور پرورش مدیران و سرپرستان ارشد طراحی گردیده تا علم مدیریت را با هنر مدیریت درهم آمیخته و به آنان این توانایی را بدهد که در جهان امروز که سرعت تغییر و تحولات و سطح رقابت شرکت ها بسیار بالاست، سازمان یا کسب و کار خود را به خوبی اداره کنند.

درباره موسسه علوم و فنون تهران نخستین بار در ایران دوره های مدیریت حرفه ای و عالی کسب و کار توسط موسسه علوم و فنون تهران طرح ریزی و اجرا شده است.

این موسسه که در سال 1374 تاسیس شده، از پیشینه ای به مراتب قدیمی تر برخوردار است و پیش از انقلاب، با نام مدرسه بازرگانی تهران و به عنوان یکی از شعبه های مدرسه بازرگانی دانشگاه هاروارد تجربه ارائه محتوای آموزشی مدیریتی را به دانش پذیران خود داشته است.

موسسه علوم و فنون تهران با ریاست پروفسور محمدتقی وزیری، از نوابغ ایرانی و عضو هیات علمی دانشگاه کالیفرنیا و نماینده بانک جهانی اروپا، دوره های آموزشی بلندمدت و کوتاه مدت را طبق سرفصل ها و استانداردهای به روز جهانی برگزار می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ثبت نام دوره های MBA و DBA در موسسه علوم و فنون تهران

جزییات ثبت نام دوره های MBA و DBA در موسسه علوم و فنون تهران