مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 08:102022-01-04بين الملل

کشف اسناد جدیدی از ارتباط رژیم صهیونیستی با خرابکاری های هسته ای سال 1981


روزنامه ای سوییسی با دستیابی به بخشی از آرشیو اطلاعاتی آلمان و سوییس، دریافته است که خرابکاری در تاسیسات و تلاش برای ترور دانشمندان هسته ای از سوی اسراییل، - روزنامه ای سوییسی با دستیابی به بخشی از آرشیو اطلاعاتی آلمان و سوییس، دریافته است که خرابکاری در تاسیسات و تلاش برای ترور دانشمندان هسته ای از سوی اسراییل، سابقه ای چند ده ساله دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کارزار خرابکارانه موساد علیه برنامه هسته ای ایران، از چند دهه قبل آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیک روزنامه سوییسی، این سازمان اطلاعاتی شرکت هایی را که به ساخت سلاح های هسته ای نوپای پاکستان کمک می کردند، منفجر کرد، چرا که می ترسید به دستیابی ایران به سلاح هسته ای کمک کنند.

این در حالیست که اطلاعات ارتش اسراییل اذعان داشته است که ایران به دنبال ساخت سلاح هسته ای نیست.

روزنامه NZZ سوییس گزارش داد که اسناد جدید از آرشیوهای اطلاعاتی سوییس و آمریکا حاکی از آن است که مجموعه بمب گذاری های اوایل دهه 80 میلادی در آلمان و سوییس که مدت هاست به موساد نسبت داده می شود، ارتباط زیادی با ایران دارد.

خانه یکی از دانشمندان سوییسی، دو سال پس از آنکه تجهیزاتی مربوط به نیروگاه هسته ای را برای پاکستان فراهم کرده بود، در 20 فوریه 1981 هدف بمب گذاری قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف اسناد جدیدی از ارتباط رژیم صهیونیستی با خرابکاری های هسته ای سال 1981

کشف اسناد جدیدی از ارتباط رژیم صهیونیستی با خرابکاری های هسته ای سال 1981