مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 08:002022-01-04سياسي

دشمنان حتی از نام حاج قاسم هراس دارند


آن هایی که با رویاپردازی ادعا می کردند روزی ایران را به خفت می رسانند به جایی رسیده اند که امروز از بیان شدن اسم قاسم سلیمانی در شبکه های مجازی هراسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر نوع عملکرد آن شخص پیاده شده و این تفکر، تفکر مکتب قاسم سلیمانی است.

صباغی ادامه داد: داعش زمانی تشکیل شد که ما در حال حرکت در محور مقاومت و ایجاد بینش بودیم، اما همانطور که امام فرمود انقلاب پیروز شد و زمینه سازی رساندن انقلاب به دست حضرت صاحب الزمان (عج) نیازمند تفکر و مکتب است که این مکتب نیز ایجاد شده است.

شهردار قزوین درباره چگونگی تشکیل داعش گفت: داعش از اتباع 88 کشور، که متعصبانه اقدام می کردند و می گفتند تا آخرین لحظات پای اعتقادشان خواهند ایستاد تشکیل شده بود، اما با ایستادگی جبهه مقاومت نابود شد و حکومت خود خوانده اش از بین رفت.

صباغی تأکید کرد: آن هایی که با رؤیا پردازی ادعا می کردند یک روزی ما را به خفت و خواری می رسانند، به جایی رسیده اند که امروز حتی از بیان شدن اسم قاسم سلیمانی در شبکه های مجازی می ترسند و گمان می کنند با حذف اسم و حذف تصاویر مربوط به شهید سلیمانی پیروز میدان می شوند.

این مسئول ابراز کرد: با خون قاسم سلیمانی معبر گذر آخرالزمانی به سمت ظهور، غرق شور و توسعه فرهنگ گردید و زیر ساخت های تفکر و فرهنگ صحنه عاشورا یک بار دیگر زنده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان حتی از نام حاج قاسم هراس دارند

دشمنان حتی از نام حاج قاسم هراس دارند