مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 07:402022-01-04سياسي

انتقاد عضو شورای شهر به کندی ممیزی املاک در تهران


رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران از روند کند ممیزی املاک در تهران گلایه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی عباسی صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به اجرای طرح بازنگری ممیزی املاک در شهر تهران گفت: براساس قانون هر 5 سال یکبار باید ممیزی املاک در تهران صورت گیرد که از سال 99 این بازنگری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه آخرین بازنگری مربوط به سال 90 بوده و تاکنون ممیزی دقیق و کاملی صورت نگرفته است، گفت: در حالی که ممیزی در بروزرسانی اطلاعات املاک حائز اهمیت است و شهرداری می بایست 4 میلیون و 700 هزار واحد کاربری را ممیزی کنند.

وی بیان کرد: در حال حاضر این فرآیند با مشارکت دفاتر خدمات الکترونیک شهر در حال انجام است اما با توجه به روند کند کار فقط اطلاعات 900 هزار واحد برداشته شد و در فرآیند تایید نهایی اطلاعات این تعداد به 200 هز ار رسیده است که با توجه به ضرورت جمع آوری سریع و صحیح اطلاعات در تهران و با توجه به سرعت کند ممیزی زمان زیادی طول کشیده و عملا با افزایش تحولات شهری این اطلاعات غیر قابل اتکا می شود.

وی با بیان اینکه شهرداری باید در روش برداشت اطلاعات بازنگری کرده و از روشهای نوین سه بعدی استفاده کنند، گفت: تغییر روش علاوه بر اینکه سرعت را افزایش می دهد صحت اطلاعات را نیز بالا می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد عضو شورای شهر به کندی ممیزی املاک در تهران

انتقاد عضو شورای شهر به کندی ممیزی املاک در تهران