مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 07:352022-01-04اقتصادي

5500 دستگاه اوزان در کردستان آزمون شد


رییس اداره اندازه شناسی، اوزان و مقیاس های استاندارد کردستان گفت: 5 هزار و 501 دستگاه اوزان سبک و سنگین در 9 ماهه ی گذشته در کردستان آزمون شده است.

- فیروزه راه هدایت رییس اداره اندازه شناسی، اوزان و مقیاس های استاندارد کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: به منظور اطمینان از صحت عملکرد وسایل توزین مورد استفاده در تمام واحدهای صنفی، خدماتی و واحدهای تولیدی و توزیعی، در 9 ماهه امسال 5 هزار و 81 دستگاه اوزان سبک و 420 دستگاه اوزان سنگین توسط کارشناسان این اداره کل آزمون شد.

وی با اشاره به اینکه در همین بازه زمانی، 700 آزمون از نازل های سوخت مایع و CNG استان نیز توسط این اداره کل صورت گرفته است، افزود: این اداره کل بر اساس وظایف قانونی خود با نظارت بر کلیه ی وسایل توزین استان شامل وسایل توزین سبک ترازوهای مورد استفاده در داد و ستد عمومی) و وسایل توزین چرخدار جاده ای (باسکول های سنگین جاده ای و ثابت همکف) و نازل های سوخت مایع و نازل های سی ان جی، تلاش می کند تا از ضایع شدن حقوق شهروندان جلوگیری کند.

رییس اداره اندازه شناسی، اوزان و مقیاس های استاندارد کردستان تأکید کرد: مطابق با ماده 46 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد هر شخص حقیقی و حقوقی که به نحوی به امور تولید، تجارت و ارایه خدمات داد و ستد اشتغال دارد، چنانچه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5500 دستگاه اوزان در کردستان آزمون شد

5500 دستگاه اوزان در کردستان آزمون شد