مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 07:352022-01-04سياسي

حاج قاسم دلداده ی وحدت جهان اسلام بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با حضور در خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در شهر کراچی در کنفرانس اتحاد جهان اسلام برای .

- دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با تاکید بر اینکه حاج قاسم دل داده ی وحدت جهان اسلام بود، گفت: در ایران شهید حاج قاسم سلیمانی را سردار دل ها نامیده ایم و این در پرتو مجاهدت های این سردار رشید در جهان اسلام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با حضور در خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در شهر کراچی در کنفرانس اتحاد جهان اسلام برای مقابله با اسلام هراسی شرکت کرد.

شهریاری با قدردانی از سرکنسولگری و خانه فرهنگ ایران در کراچی به خاطر همایش اتحاد اسلام و گردهم آوردن شخصیت های برجسته و حامیان وحدت در این مراسم، افزود: در ایران شهید حاج قاسم سلیمانی را سردار دل ها نامیده ایم و این در پرتو مجاهدت های این سردار رشید در جهان اسلام است.

دبیرکل مجمع تقریب اظهار داشت: تشکیل امت واحده یکی از آرمان های سردار سلیمانی بود، وی برای کمک به ملت های تحت ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم دلداده ی وحدت جهان اسلام بود

حاج قاسم دلداده ی وحدت جهان اسلام بود