مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 07:252022-01-04ورزشي

جشنواره استانی فیلم کوتاه در اراک برگزار می شود


مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: این اداره کل در نظر دارد اولین جشنواره استانی فیلم کوتاه را در راستای شعار سال با عنوان تولید پشتیبانی مانع زدایی ها برگزار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک بهزاد سام دلیری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اداره کل  در نظر دارد در آستانه چهل و دومین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران اولین جشنواره استانی فیلم کوتاه با عنوان جبین (حوزه فرهنگ کار)را در راستای شعار سال با عنوان تولید پشتیبانی مانع زدایی ها برگزار نماید.

وی افزود: قطعاً یکی از مولفه های تاثیر گذار پیشبرد این هدف والا استفاده از ابزار فرهنگی رسانه ای هست که مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد بنابراین در نظر است این جشنواره در دو بخش اصلی  و جانبی برگزار شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی بیان  داشت: بخش اصلی در برگیرنده تمامی موضوعات و محورهای جشنواره است که شرکت در آن  برای عموم آزاد می باشد.

سام دلیری ادامه داد: بخش جانبی ویژه کارگران،تعاونگران، خانواده های آنها، کارفرمایان و تشکلات کارگری و کارفرمایی می باشد.

وی گفت: علاقه مندان به حضور در این جشنواره آثار خود را در قالب موضوعات فرهنگ کار( مسولیت پذیری، تعهد به سازمان و انگیزه کاری، داشتن مهارت کاری، احسای مفید بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره استانی فیلم کوتاه در اراک برگزار می شود

جشنواره استانی فیلم کوتاه در اراک برگزار می شود