مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 07:152022-01-04اقتصادي

احداث تصفیه خانه قرچک به 400 میلیارد تومان بودجه نیازمند است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: احداث تصفیه خانه قرچک به 400 میلیارد تومان بودجه نیازمند است.

- ، محمدرضا بختیاری صبح سه شنبه در جریان بازدید وزیر نیرو از طرح شبکه انتقال فاضلاب شهرستان قرچک با ارائه گزارشی از روند انجام پروژه های فاضلاب در سطح استان تهران گفت: صنایع تولیدی باید به سمت استفاده از پساب تصفیه شده حرکت کنند تا ضمن توجیه احداث تصفیه خانه، زمینه برای بازچرخانی آب فراهم شود.

وی افزود: طراحی شبکه فاضلاب قرچک حدود 320 کیلومتر است که در فاز نخست 120 کیلومتر آن با اعتبار 120 میلیارد تومان از محل منابع اجرا و با مجوزهای اخذشده بر اساس ماده 56 مناقصه اجرای تصفیه خانه به ظرفیت 36 هزار و 500 مترمکعب برگزار شده است و تا پایان سال مراحل اجرای آن آغاز می شود.

بختیاری با بیان اینکه ب رأی احداث تصفیه خانه قرچک را 400 میلیارد تومان مورد نیاز است افزود: به همین منظور با مشکلات تأمین اعتبار روبرو هستیم و ضروری است که سرمایه گذاران و منابع داخلی و دولت برای تأمین این هزینه ها ورود کنند.

مدیرعامل آبفای استان تهران با اشاره به اینکه برای توجیه اجرای تصفیه خانه باید صنایع به سمت استفاده از پساب هدایت شوند بیان داشت: مستحضر هستیم که در شهرستان های جنوب شرق تهران شامل پاکدشت، ورامین، پیشوا و قرچک صنایع و شهرک های صنعتی متعددی وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث تصفیه خانه قرچک به 400 میلیارد تومان بودجه نیازمند است

احداث تصفیه خانه قرچک به 400 میلیارد تومان بودجه نیازمند است