مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 07:102022-01-04ورزشي

14 میلیارد تومان نیاز مالی فدراسیون تنیس روی میز برای سال 1401


به گفته دبیر فدراسیون تنیس روی میز، برنامه ریزی اولیه این فدراسیون برای سال آینده و حضور در رویدادهای مصوب آن به بودجه ای معادل 14 میلیارد تومان نیاز دارد.

- ، با اشاره با حجم رویدادهای رسمی که پینگ پنگ بازان باید سال آینده در آن شرکت داشته باشند، گفت: حضور ملی پوشان تنیس روی میز در میادین بین المللی از 28 فرودین ماه با اعزام به محل برگزاری مسابقات تیمی قهرمانی جهان در چین آغاز می شود.

بعد از آن حضور در بازی های کشورهای اسلامی را داریم که مردادماه به میزبانی ترکیه برگزار می شود و بازی های آسیایی هم دیگر رویدادی است که حضور پینگ پنگ بازان در آن قطعی است.

این رویداد هم شهریورماه برگزار می شود.

وی ادامه داد: بازی های پاراآسیایی (چین) و بازی های آسیایی جوانان (چین) هم دو رویداد دیگری هستند که اعزام نماینده به آن برای سال آینده مصوب شده است.

مسابقات نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا هم رویداد مصوب برای سال آینده است که هنوز زمان و محل دقیق برگزاری آن نهایی نشده است.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز خاطرنشان کرد: همه این رویدادها و حضور در آنها مستلزم برگزاری اردوهای تمرینی و شرکت در مسابقات بین المللی به عنوان تدارکات است تا بتوانیم نتیجه دلخواه را از آنها بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 میلیارد تومان نیاز مالی فدراسیون تنیس روی میز برای سال 1401

14 میلیارد تومان نیاز مالی فدراسیون تنیس روی میز برای سال 1401