مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 07:002022-01-04سياسي

دشمنان ما حتی از نام «حاج قاسم» هراس دارند


آن هایی که با رؤیاپردازی ادعا می کردند یک روزی ما را به خفت و خواری می رسانند، به جایی رسیده اند که امروز حتی از بیان اسم قاسم سلیمانی در شبکه های مجازی می ترسند و گمان می کنند با حذف اسم و تصاویر مربوط به شهید سلیمانی پیروز میدان می شوند.

- مهدی صباغی در مراسم گرامیداشت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) قزوین گفت: زمانی که کسی با صلابت بیان می کند ما ملت امام حسینیم و فرهنگ ما فرهنگ عاشورا و مکتب ما حسینی است، یعنی بینش ها، حرف ها، گرایش ها و تراوشات فکری حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در نوع عملکرد آن شخص پیاده شده و این تفکر، تفکر مکتب قاسم سلیمانی است.

وی ادامه داد: داعش زمانی تشکیل شد که ما در حال حرکت در محور مقاومت و ایجاد بینش بودیم، اما همان طور که امام فرمود انقلاب پیروز شد اما زمینه سازی رساندن انقلاب به دست حضرت صاحب نیازمند تفکر و مکتب است که این مکتب ایجاد شده است.

شهردار قزوین درباره چگونگی تشکیل داعش گفت: داعش از اتباع 88 کشور، که متعصبانه اقدام می کردند و می گفتند تا آخرین لحظات پای اعتقادشان خواهند ایستاد تشکیل شده بود، اما با ایستادگی جبهه مقاومت نابود شد و حکومت خودخوانده اش از بین رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان ما حتی از نام «حاج قاسم» هراس دارند

دشمنان ما حتی از نام «حاج قاسم» هراس دارند