مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 06:252022-01-04سياسي

تحقیق و تفحص ها نباید فقط منجر به ارائه یک گزارش شوند


متأسفانه دستگاه های دولتی آنقدر تفحص ها را ضعیف تلقی می کنند که بدون توجه به آن و نتیجه گزارش صحن به کار خود می پردازند در صورتی که برخورد با هر خطا و قصوری ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدغنی نظری نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت آب و فاضلاب کشور در تذکری به استناد بند 11 ماده 22 اظهار داشت: تمام کشور درگیر مسئله آب و فاضلاب هستند، حتی در مناطق پرآب زیرا به دلیل ضعف مدیریتی مشکل آب و فاضلاب داریم، در شهرستان خلخال نیز ما شاهد هدر رفت 400 میلیون مترمکعب آب هستیم که برای آن هیچ برنامه ای وجود ندارد.

نماینده مردم خلخال در مجلس با بیان این سوال که مدیر آبفای کشور چند سال است که منصوب شده است، گفت: در راستای اجرای مقررات باید با هر نوع بی عدالت، سهل انگاری، عدم رعایت نظامات دولتی و ضعف در خدمت رسانی برخورد جدی شود تا تحقیق و تفحص ها به نتیجه برسد.

نظری تصریح کرد: متأسفانه دستگاه های دولتی آنقدر تفحص ها را ضعیف تلقی می کنند که بدون توجه به آن و نتیجه گزارش صحن به کار خود می پردازند در صورتی که برخورد با هر خطا و قصوری ضروری است.

وی ادامه داد: مدیران و وزرا نیز حتی برای حضور در جلسات تحقیق و تفحص وقت نمی گذارند بنابراین مشکل اساسی ما در نوع مدیریت است که درباره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیق و تفحص ها نباید فقط منجر به ارائه یک گزارش شوند

تحقیق و تفحص ها نباید فقط منجر به ارائه یک گزارش شوند