مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 06:152022-01-04سياسي

«معنویت» رکن اصلی سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است


عضو اندیشکده معنویت مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت گفت: انتخاب معنویت به منزله یکی از ارکان و زیربناهای سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت از نوآوری های سند الگوست؛ - عضو اندیشکده معنویت مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت گفت: انتخاب معنویت به منزله یکی از ارکان و زیربناهای سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت از نوآوری های سند الگوست؛ امری که در الگوهای توسعه، نظیر ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد شاکرنژاد شناسایی مسایل معنویت پژوهی را گذار از الگوی پایه به الگوی تفصیلی دانست و ادامه داد: امروزه، معنویت، دغدغه افراد خاصی نیست بلکه غالب افراد و حتی سازمان ها و نهادها بدان توجه می کنند.

علاوه بر این، تولد معنویت های غیر دینی و اقبال به این معنویت ها در غرب، لزوم کاوش در معنویت دینی را دو چندان کرده است.

از این رو، برخی متفکران، توجه به معنویت های اصیل را در مقابل معنویت های جدید وجهه همت خود قرار داده اند و به غنای این معنویت ها اذعان می کنند.

مضاف بر این، هجمه های تبلیغاتی علیه اسلام، فضایی را ایجاد کرده است که برخی اساسا گمان می کنند اسلام، فاقد روح معنویت است.

استادیار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با بیان اینکه توجه به مسائل معنویت پژوهی و درک آنها می تواند در واقعی سازی و جامع نگری الگو، نقش ایفا کند، افزود: با این وصف، انتخاب معن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«معنویت» رکن اصلی سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است

«معنویت» رکن اصلی سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است