مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 05:502022-01-04سياسي

نظری: وضعیت آب و فاضلاب کشور فاجعه بار است


نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: تحقق و تفحص هایی که در مجلس به تصویب می رسد باید به گونه ای دنبال شود که با افراد خاطی برخورد قانونی شده و نتیجه آن در اصلاح امور ملموس باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدغنی نظری در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت آب و فاضلاب کشور بیان کرد: امروز مشکل آب تنها به چندین استان در سطح کشور بازنمی گردد بلکه همه استان ها با چالش آب مواجه بوده و حتی در استان های پرآب نیز به دلیل ضعف مدیریتی ما با مشکل مواجه هستیم.

اگر با هر گونه سوء مدیریت، سهل انگاری، بی احتیاطی و اقدام غیرکارشناسی در این حوزه برخورد جدی صورت بگیرد قطعا به سمت اصلاح حرکت خواهیم کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: متأسفانه دستگاه های اجرایی اینقدر تحقیق و تفحص را ضعیف تلقی می کنند که می گویند گزارشی تهیه شده و صرفا در مجلس خوانده می شود.

در حالی که ما باید تحقیق و تفحص را جدی بگیریم و زمانی که نتیجه گزارشات به صحن مجلس ارائه می شود با افراد خطاکار برخورد جدی صورت گرفته و راهکارهای لازم برای برخورد قانونی پیش بینی شود.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکل اساسی کشور مدیرانی هستند که از یک جایگاه به جایگاه دیگر و از یک جناح به جناح دیگر رفته و دائمی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظری: وضعیت آب و فاضلاب کشور فاجعه بار است

نظری: وضعیت آب و فاضلاب کشور فاجعه بار است