مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 05:152022-01-04سياسي

محبوبیت سردار سلیمانی کار خدا است


امام جمعه دیر با بیان اینکه محبوبیت سردار سلیمانی کار خدا است، گفت: قصاص واقعی از قاتلان حاج قاسم این است که قدس آزاد و رژیم صهیونیستی نابود شود.

- ، حجت الاسلام سیدعلی حسینی دوشنبه شب در آیین دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و اولین یادواره شهدای پاسدار و ایثارگر شهرستان دیر، اظهار داشت: دشمنان فکر کردند اگر جان حاج قاسم را بگیرند و او را قطعه قطعه کنند، سلیمانی از سر راهشان برداشته شده و جبهه مقاومت دچار فروپاشی شده و آمریکایی ها با خیال راحت در منطقه غرب آسیا عرض اندام کنند و خطری رژیم صهیونیستی را تهدید نخواهد کرد اما این خطای راهبردی و استراتژیک آنها بود.

امام جمعه دیر افزود: واقعاً ترامپ و آمریکایی ها و تصمیم سازانشان و تصمیم گیرانشان حماقت به خرج دادند.

وی با بیان این خطر شهید سلیمانی برای دشمن از سردار سلیمانی بیشتر است، ادامه داد: اگر آن روز سردار دل ها در میان جمعیت محدودی شناخته شده بود با شهادتش جهانی شد و جهانیان با شخصیت سردار ما آشنا شدند.

حسینی با تاکید بر اینکه امروز سردار ما در میان امت اسلامی زنده است، خاطرنشان کرد: دشمنان فکر کردند با از بین بردن و شهادت سردار سلیمانی می توانند جبهه مقاومت دچار فروپاشی کنند اما جبهه مقاومت امروز بانشاط تر، مقاوم تر و فعال تر از دیروز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محبوبیت سردار سلیمانی کار خدا است

محبوبیت سردار سلیمانی کار خدا است