مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 05:052022-01-04سياسي

سلیمانی این گونه سلیمانی شد


چند عنصر کلیدی در مکتب، سیره، مرام و منطق او وجود داشت و این عناصر او را از قهرمانان معاصرش ممتاز می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، سعدالله زارعی در حریف تو من هستم، بیا- نماد این جلوه استکبارستیزی او بود.

چند عنصر کلیدی در مکتب، سیره، مرام و منطق او وجود داشت و این عناصر او را از قهرمانان معاصرش ممتاز می کرد: 1- عنصر تفکر معنوی معنویت یکی از برجسته ترین و در واقع برجسته ترین ویژگی شهید سلیمانی بود این تفکر معنوی حرکت از توحید و به سمت توحید بود و قله حرکت توحیدی او شهادت بود تمنای شهادت در جان او از ابتدای دوره جوانی اش شعله ور بود بر این اساس همانطور که خود او می گفت شهیدانه زندگی کرد به شوق شهید شدن و این موضوع باطن او را یکسره روحانی و معنوی کرده بود به قلب حوادث سهمگین می رفت و از بدی ها رنگ نمی گرفت، با نورش یا اصلاح می کرد و یا کنار می زد این حکایت بیش از 40 سال مجاهدت او بود.

با نورش بسیاری را از خطر سقوط به جهنم نجات داد، بسیاری را به صراط انقلاب و دین رهنمون شد و در همان حال با نورش بسیاری از پلشتی ها را برملا کرد و از سر راه برداشت.

عنصر تفکر معنوی هر راه ناممکنی را هموار می کرد.

روزی که- در سال 1383 به مصاف اشغالگران آمریکایی در عراق رفت و در واقع دستور پاکسازی این سرزمین مطهر ائمه معصومین علیهم السلام اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلیمانی این گونه سلیمانی شد

سلیمانی این گونه سلیمانی شد