مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 04:552022-01-04سياسي

همه ظرفیت ها برای مقابله با قاچاق به خدمت گرفته شود


فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ضریب امنیتی کشور ایجاب می کند برای مقابله با انواع قاچاق در کشور ظرفیت های لازم به خدمت گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی نطنز اظهار کرد: در ایام شهادت شهید سلیمانی باید دلیل محبوبیت شهید سلیمانی را بررسی کنیم، رشادت ها و مجاهدت های شهید سلیمانی  دلیل محبوبیت اوست.

وی با تاکید بر اینکه زندگی شهید سلیمانی از کودکی، نوجوانی، جوانی تا بزرگ سالی سراسر افتخار است، افزود: امروز مکتب سلیمانی باید ترویج پیدا کند و به نظر برجسته ترین خصوصیت شهید اخلاص و خلوص نیت او بوده و در این مسیر به دنبال اعتلای اسلام بود و مسیر فکری او مسیر ولایت بود.

میرحیدری تصریح کرد: مسوولیت در حفظ امنیت جاده ها سنگین تر می کند.

میرحیدری تأکید کرد: از دستگاه های اجرایی درخواست دارم در موضوع ایمنی جاده ها حقوق مردم را توجه ویژه داشته باشیم و یکی از این موارد تغییر هندسی مانع ها برای کاهش تلفات جاده ای است، در همین زمینه از فرمانده جدید برای رفع اشکالات هندسی جاده ها انتظار داریم در اسرع وقت با هماهنگی دستگاه های مرتبط اشکالات رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه ظرفیت ها برای مقابله با قاچاق به خدمت گرفته شود

همه ظرفیت ها برای مقابله با قاچاق به خدمت گرفته شود