مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 04:152022-01-04دانش

پردیس صنعتی شهدای هویزه فاقد خوابگاه است


رییس پردیس صنعتی شهدای هویزه دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: دو سالی می شود که برای خوابگاه دانشجویی از زیرساخت های آموزش و پرورش استفاده و هزینه آن را پرداخت کرده ایم اما خود پردیس فاقد هرگونه خوابگاه دانشجویی است.

- دکتر ابراهیم فرشیدی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص جذب هیات علمی در پردیس صنعتی شهدای هویزه، اظهار کرد: با وجود ادغام دانشگاه سابق صنعتی شهدای هویزه با دانشگاه شهید چمران اهواز و تبدیل آن به پردیس صنعتی شهدای هویزه دانشگاه شهید چمران اهواز، خوشبختانه ظرفیت پذیرش دانشجو هیچ تغییری نکرده است.

وی در خصوص جذب اعضای هیات علمی، ادامه داد: امسال سه نیروی جدید و عضو هیات علمی در پردیس هویزه جذب شدند و سه نفر نیز در نوبت جذب قرار دارند.

این اعضای هیات علمی در رشته های مهندسی مکانیک و مهندسی برق جذب شده اند.

رییس پردیس صنعتی شهدای هویزه دانشگاه شهید چمران اهواز در خصوص بین المللی سازی پردیس، گفت: هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است و این موضوع به هزینه و زیرساخت هایی نیاز دارد که هنوز در خصوص تامین این زیرساخت ها اقدامی نشده است.

وی در خصوص زیرساخت خوابگاهی این پردیس افزود: دو سالی می شود که برای خوابگاه دانشجویی از زیرساخت های آموزش و پرورش استفاده و هزینه آن را پرداخت کرده ایم اما خود پردیس فاقد هرگونه خوابگاه دانشجویی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس صنعتی شهدای هویزه فاقد خوابگاه است

پردیس صنعتی شهدای هویزه فاقد خوابگاه است