مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 20:102022-01-03سياسي

کمک بیش از 260 میلیارد تومانی مردم قزوین در رزمایش های کمک مومنان


فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین از کمک بیش از 260 میلیارد تومانی مردم قزوین در رزمایش های کمک مومنانه خبر داد.

- قزوین - فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین از کمک بیش از 260 میلیارد تومانی مردم قزوین در رزمایش های کمک مومنانه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در هجدهمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه شهرستان آبیک که در حوزه مقاومت بسیج ثارالله علیه السلام برگزار شد، اظهار کرد: مردم مؤمن و خیر استان قزوین تا به امروز بیش از 260 میلیارد تومان در نهضت کمک مومنانه به سپاه و بسیج اعتماد و کمک کردند که ثبت و ضبط شده و به دست مردم عزیز رسانده شده است.

وی افزود: در بسیاری از جاها اطلاع دارم که هم دانشگاهی ها، خانوادگی و غیره هم در قالب کمک مومنانه کمک های زیادی ار جمع آوری و به دست نیازمندان رسانده اند که اگر این کمک ها را هم حساب کنیم، کمک مردم قزوین سه برابر عدد مذکور می شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: عده ای نامردانه عنوان می کنند که مردم از انقلاب گریزان شده اند و از مبانی دینی فاصله گرفته اند این در حالی است که در زمان رزمایش کمک مومنانه مردم به سپاه و بسیج اعتماد کردند و با کمک های خود، دست نیازمندان را گرفتند که هیچ منتی بر مردم و خیران نمی گذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک بیش از 260 میلیارد تومانی مردم قزوین در رزمایش های کمک مومنان

کمک بیش از 260 میلیارد تومانی مردم قزوین در رزمایش های کمک مومنان