مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 19:352022-01-03سياسي

سردار سلیمانی فرهنگ شهادت را احیا کرد


فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: سردار سلیمانی احیاگر دوباره فرهنگ شهادت و جهاد و مشق کردن دوباره آزادی خرمشهر بود.

- ، سردار حسن شاهوار پور عصر امروز در دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی که در مسجد جامع خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان خوب فهمیدند که انقلاب اسلامی شجره است که بنا دارد بستر ساز حکومت جهانی باشد برای همین توطئه ها کردند و بیش از 177 حادثه طرح ریزی شده تا امنیت ملی را مختل کند.

وی با تاکید بر اینکه امنیت ملی مهم ترین موضوع است، آغاز جنگ تحمیلی و حوادث تلخ و شهادت شهدایی همچون شهید جهان آرا را نمونه اقدامات دشمنان علیه امنیت ملی دانست.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، خط مشی تعیین شده توسط امام خمینی را عامل غلبه بر این توطئه ها خواند و گفت: امام نسخه زیبایی را برای مقابله با دشمن پیچیدند چرا که در گذشته تصور می شد برای مقابله با دشمن تنها سلاح نیاز است اما مدل امام مدل عاشورایی بود.

وی ادامه داد: تحولاتی که امام در فرهنگ جنگ ایجاد کرد باعث حضور مردم در صحنه شد و حضور بسیج در صحنه و رویکردی که با حضور صیاد شیرازی اتفاق افتاد و ایجاد فرهنگ جهاد و شهادت قصه جنگ به سامان رساند که با وجود اینکه صدام ساقط نشد اما با خفت قطعنامه را پذیرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی فرهنگ شهادت را احیا کرد

سردار سلیمانی فرهنگ شهادت را احیا کرد