مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 18:552022-01-03سياسي

طرح های معرفتی موفق در استان مرکزی به تربیتی توسعه یابد


قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: طرح های معرفتی موفقی در استان مرکزی انجام شده است و توصیه می کنم رویکرد این طرح ها از معرفتی به تربیتی توسعه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام روح الله حریزاوی عصر دوشنبه در جمع هیئت اندیشه ورز تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: تحول در حوزه تبلیغات اسلامی استان مرکزی با استفاده از نیروی انسانی کارآمد و ایجاد روحیه جهادی و علمی در نوع کارکردها و برون دادها مشهود و الگوست.

وی با اشاره به ظرفیت بالای استان مرکزی در اجرای طرح های تربیتی گفت: طرح های معرفتی موفقی در استان آغاز شده و در حال پیگیری است اما توصیه می کنم رویکرد این طرح ها از معرفتی به تربیتی توسعه یابد.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: طرح مسجد کارگشا یکی از طرح هایی است که علاوه بر عنوان زیبا و با مسمایی که دارد می تواند بسیار مفید و مؤثر واقع شود.

حجت الاسلام حریزاوی با اشاره به ساختار منحصر به فرد مباحثه و مذاکره علمی در حوزه علمیه تأکید کرد: ارتباط حوزه و دانشگاه می تواند با تمرکز بر مسئله محوری به کمک حل مسائل اجتماعی بیاید.

این ارتباط یک عمل صرفاً نمادین نیست بلکه باید با ایجاد ارتباط بین دانشگاه با فرهنگ یا تبلیغ به سمت حل مشکلات جامعه توسط دانشگاهیان و نخبگان حرکت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های معرفتی موفق در استان مرکزی به تربیتی توسعه یابد

طرح های معرفتی موفق در استان مرکزی به تربیتی توسعه یابد