مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 18:502022-01-03سياسي

لرستان میزبان 3 شهید گمنام می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان، گفت: در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) استان ما میزبان سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس می شود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان، گفت: در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) استان ما میزبان سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس می شود.

محسن رشیدی، با اشاره به اینکه لرستان همزمان با ایام فاطمیه، میزبان سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس می شود، اظهار کرد: این سه شهید گمنام در شهرستان های دورود، چالانچولان و اشترینان به خاک سپرده می شوند.

وی افزود: زمانی که طبق درخواست خانواده شهید باب الله داودی قرار شد پیکر مطهر این شهید والامقام به زادگاه خودش منتقل شود به مردم شهیدپرور بروجرد قول داده شد که یک شهید گمنام جایگزین شود.

رشیدی با بیان اینکه این شهدای گرانقدر روز 14 دی به مرکز استان وارد می شوند و پس از برگزاری مراسم شبی با شهدا به مکان های مشخص شده منتقل خواهند شد، اضافه کرد: فرماندهان نواحی سپاه بروجرد و دورود جهت همکاری، شرکت نیروهای تابعه در مراسم و کمک به تأمین نظم و امنیت با سایر دستگاه های نظامی و امنیتی اقدام می کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه فرماندهی ارتش استان نسبت به اعزام گروه موزیک برای مراسم خاکسپاری شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان میزبان 3 شهید گمنام می شود

لرستان میزبان 3 شهید گمنام می شود