مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 18:152022-01-03سياسي

بزرگداشت دومین سالگرد سردار سلیمانی و تشییع یک شهید گمنام در دهدشت


با حضور پروشور مردم و مسئولان بزرگداشت دومین سالگرد سردار سلیمانی و تشییع یک شهید گمنام در گلزار شهدای دهدشت برگزار شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با حضور پروشور مردم و مسئولان بزرگداشت دومین سالگرد سردار سلیمانی و تشییع یک شهید گمنام در گلزار شهدای دهدشت برگزار شد.

سردار رحیم نوعی اقدام در آیین دومین سالگرد شهید سلیمانی و تشییع یک شهید گمنام در گلزار شهدای دهدشت با بیان اینکه مردم کهگیلویه و بویراحمد در همه ناملایمات صادقانه رتبه اول بودند اظهار کرد: خط مقدم خط باریکه ای است و نمیتواند کار کند، عقبه اش وابسته به مردم است، ما توانمندی و استحکاممان را از شما مردم دلیر میگیریم.

فرمانده اسبق تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: امروز ما بدهکار شهدا هستیم اینها در روزهای سخت در رکاب امام خود دفاع کردند و ما باید قدردان خانواده های شهدا باشیم.

وی خطاب به دولت گفت: ما شما را دولت انقلابی می دانیم اما باید مسئولان این دولت فرهنگ آنها سیره شهدا و ارزش های شهدا دهه 60 باشد وگرنه ما چنین دولت انقلابی را قبول نمی کنیم.

نوعی اقدام از شهید سلیمانی به عنوان یک قهرمان برجسته و خدایی نام برد و بیان کرد: ده ها بار گلوله از کنار قاسم رد شد اما در جایی و به دست نامردترین و پلیدترین آدم به شهادت رسید تا دنیا بیشتر حاج قاسم را بشناسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت دومین سالگرد سردار سلیمانی و تشییع یک شهید گمنام در دهدشت

بزرگداشت دومین سالگرد سردار سلیمانی و تشییع یک شهید گمنام در دهدشت