مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 18:002022-01-03سياسي

حضور قالیباف در منزل شهدای حادثه مراسم تشییع شهید سلیمانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی که صبح امروز (دوشنبه، 13 دی ماه) بر مزار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در کرمان حضور یافت، - رییس مجلس شورای اسلامی که به کرمان سفر کرده است در منزل شهدای حادثه مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی، حضور یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی که صبح امروز (دوشنبه، 13 دی ماه) بر مزار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در کرمان حضور یافت، پس از حضور در گلزار شهدای این شهر و ادای احترام به مقام شامخ شهدا به خصوص شهید سلیمانی، در منزل شهدای حادثه ناگوار و تلخی که در روز تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی در کرمان رخ داد حضور یافت.

یکی از این شهدا، شهیده مقصودی مادر 3 فرزند پسر است که در این حادثه ناگوار به شهادت رسید.

همسر این شهید و پدر خانواده نیز پیش از این جان خود را از دست داده است و هم اکنون فرزندان این خانواده تحت سرپرستی 2 عموی خود گذران زندگی می کنند.

قالیباف حین حضور در منزل این شهیده در گفتگو با فرزندان وی در جریان مسائل و مشکلات آن ها قرار گرفت و تأکید کرد که دستگاه های مسئول باید برای رفع مشکلات این کودکان و خانواده این حادثه دیدگان به وظیفه خود عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور قالیباف در منزل شهدای حادثه مراسم تشییع شهید سلیمانی

حضور قالیباف در منزل شهدای حادثه مراسم تشییع شهید سلیمانی