مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 17:202022-01-03اقتصادي

نگهدارنده نهاده دامی غیرمجاز در گلستان 10 میلیارد محکوم شد


سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی گلستان از محکومیت 10 میلیارد ریالی یک متخلف نگهدارنده نهاده دامی غیرمجاز در استان خبرداد.

- ، تقی حسام عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: پرونده تخلفاتی نگهداری غیرمجاز نهاده دامی در تعزیرات حکومتی گلستان مورد رسیدگی قرار گرفت و فرد متخلف به پرداخت جزای نقدی و ضبط کالا محکوم شد.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی گلستان توضیح داد: حسب گزارش اداره صنعت، معدن و تجارت کردکوی مبنی بر اینکه فردی مقدار 250 تن کنجاله سویا به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال را خارج از ضوابط تعیینی دولت نگهداری می کند و در سامانه جامع انبارها ثبت نکرده است صورتجلسه ای تنظیم و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال و موضوع برای رسیدگی به شعبه بدوی تخصصی ارجاع شد.

وی گفت: پس از احضار متهم و سیر مراحل قانونی و اخذ استعلامات لازم از سازمان صمت، گمرکات و جهاد کشاورزی، با توجه به دفاعیات بلاوجه مشارالیه، تخلف انتسابی نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت محرز شد.

حسام ادامه داد: با تجدیدنظرخواهی پرونده مجدد در شعبه تجدید نظر قاچاق کالا و ارز رسیدگی و علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به جزای نقدی به پرداخت مبلغ 10 میلیارد و 150 میلیون ریال در حق دولت محکوم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگهدارنده نهاده دامی غیرمجاز در گلستان 10 میلیارد محکوم شد

نگهدارنده نهاده دامی غیرمجاز در گلستان 10 میلیارد محکوم شد