مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 16:202022-01-03سياسي

باور قاسم سلیمانی به جوانان برای بازی های سیاسی نبود


فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: نگاه حاج قاسم به جوانان نگاهی برای بازی ها و تسویه حساب های سیاسی و حضور در کف جریانات سیاسی نبود بلکه او به جوان اعتقاد و ایمان داشت.

- سردار رستمعلی رفیعی آتانی بعد از ظهر دوشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی که در مسجد امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد با بیان اینکه همراهانی که به همراه شهید سلیمانی به شهادت رسیدند ستارگانی بودند که او را در آن شب همراهی کردند.

وی افزود: شهادت حاج قاسم هرچند برای این ملت سخت بود اما باعث شد ملت راه همدلی را بیش از پیش یاد بگیرند و تنفر آنها از دشمن نیز افزایش یابد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه دشمن در ابتدا فکر می کرد با شهادت حاج قاسم کار تمام شده است، عنوان کرد: اما این تازه آغاز ماجرا است و برکت خون حاج قاسم طومار شیطان صفتان را جمع خواهد کرد.

وی تاکید کرد: در شرایطی که اسراییل فکر می کرد کار جریان مقاومت تمام شده اما به برکت شهادت حاج قاسم اسراییلی ها در نبرد 12 روزه غافلگیر شدند و بدون شک دست بریده حاج قاسم دست اسراییل را از سر مردم مظلوم دنیا کوتاه خواهد کرد.

رفیعی عنوان کرد: نبرد نه تنها آغاز نشده بلکه با قدرت به جلو پیش می رویم و به سردار عزیزمان هم قول می دهیم که این راه تا رسیدن به نتیجه مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باور قاسم سلیمانی به جوانان برای بازی های سیاسی نبود

باور قاسم سلیمانی به جوانان برای بازی های سیاسی نبود