مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 15:352022-01-03سياسي

میلیون ها نفر تحت تأثیر شخصیت سردار سلیمانی رشد یافتند


سردار سلیمانی قدم های بزرگی برداشت، او سوریه را آزاد و یمن را به قدرت بزرگ منطقه تبدیل کرد، غزه را آزاد کرد و فلسطین را برای آزاد شدن مهیا کرد، - ایسنا/قزوین امام جمعه قزوین گفت: سردار سلیمانی قدم های بزرگی برداشت، او سوریه را آزاد و یمن را به قدرت بزرگ منطقه تبدیل کرد، غزه را آزاد کرد و فلسطین را برای آزاد شدن مهیا کرد، میلیون ها نفر تحت تأثیر شخصیت سردار سلیمانی رشد یافتند.

آیت الله عابدینی در مراسم سالروز شهادت سرداران مقاومت که عصر دوشنبه 13 دی در مسجد امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، تصریح کرد: اگر ما به بزرگانمان و شهدا احترام می گذاریم این بزرگان قبل از این مورد احترام خدا بودند، آیات قرآن کریم نیز جلوه گاه ملکوتی شهدا است.

وی افزود: در آیات قرآن آمده ای کسانی که ایمان آورده اید، شما این موقعیت را پیدا کردید که بتوانید با صادقین همراه شوید، صادقین نیز شامل ائمه و فاطمه زهرا (س) هستند و قرآن متن صداقت و درستی است.

قرآن کریم به جای اینکه خوبی را برای ما تفسیر کند، خوب ها و مصادیق خوبی را به ما نشان می دهد، اگر بتوانیم شخصیت شهید سلیمانی را درک کنیم خوبی ها را بهتر درک می کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: شما اگر شخصیت امام امت، رهبر، آیت الله مصباح و شهید مطهری را درک کنید یا شخصیت ابومهدی را بشناسید قطعاً د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میلیون ها نفر تحت تأثیر شخصیت سردار سلیمانی رشد یافتند

میلیون ها نفر تحت تأثیر شخصیت سردار سلیمانی رشد یافتند