مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 14:552022-01-03سياسي

دست حاج قاسم دست اسراییل را قطع خواهد کرد


فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) گفت: تربیت یافتگان قاسم سلیمانی راه این شهید را ادامه دادند و در نبرد 12 روزه باریکه غزه آن زمان که آمریکایی ها و اسراییلی ها فکر می کردند کار تمام شده است به برکت شهادت سردار سلیمانی اسراییلی ها غافلگیر شدند و ما یقین داریم .

- ایسنا/قزوین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) گفت: تربیت یافتگان قاسم سلیمانی راه این شهید را ادامه دادند و در نبرد 12 روزه باریکه غزه آن زمان که آمریکایی ها و اسراییلی ها فکر می کردند کار تمام شده است به برکت شهادت سردار سلیمانی اسراییلی ها غافلگیر شدند و ما یقین داریم دست قطع شده حاج قاسم برای همیشه دست اسراییل را قطع خواهد کرد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در گرامیداشت 13 دی سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی که عصر دوشنبه 13 دی در مسجد امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نباید همراهان شهید قاسم سلیمانی را فراموش کنیم آنان ستارگانی بودند که این سردار بزرگ را همراهی کردند.

وی ادامه داد: در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم به نمایندگی از ملت بزرگ به حاج قاسم گزارش دهیم و بگوییم هرچند شنیدن خبر شهادت شما برای ما سخت بود اما ملت بزرگ ایران کنار هم جمع شدند و راه ایجاد همدلی را از شما آموختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست حاج قاسم دست اسراییل را قطع خواهد کرد

دست حاج قاسم دست اسراییل را قطع خواهد کرد