مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 14:452022-01-03اقتصادي

واردات انبوه لوازم خانگی به شکل ته لنجی/ یک سوم کالاهای تملیکی قاچاق است


مدیرعامل سازمان اموال تملیکی با انتقاد به واردات انبوه لوازم خانگی از طریق رویه ته لنجی و ملوانی، گفت: یک سوم کالاهای موجود در انبارها قاچاق است و مابقی متروکه گمرکی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سیدعبدالمجید اجتهادی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان در نشست تخصصی سراسری رؤسای پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز ناجا که با حضور حجت الاسلام جعفر منتظری دادستان کل کشور برگزار شد، شرکت کرد و به بیان مهمترین مسایل و برنامه های آتی سازمان اموال تملیکی پرداخت.

اجتهادی اظهار داشت: یکی از مسایلی که موجب می شود اقدامات ناجا و سایر دستگاه ها در حوزه مبارزه با قاچاق به نتیجه مطلوب نرسد، تعارض منافع است؛ یعنی در بسیاری از مواقع منفعت شخصی و سازمانی به عنوان منفعت عمومی ترجیح داده می شود.

وی افزود: در بحث ممنوعیت ورود لوازم خانگی به کشور شاهد این مساله هستیم که در عین حال که ورود قانونمند این کالاها با ممنوعیت و محدودیت مواجه است، از طریق رویه غلط ته لنجی و ملوانی که در این شکل فراتر از ضوابط و محدودیت های قانونی شکل گرفته و مورد سوء استفاده قرار می گیرد، آزاد است و کالاهای موصوف و سایر کاشفان  نیز دچار تنش های فراوانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات انبوه لوازم خانگی به شکل ته لنجی/ یک سوم کالاهای تملیکی قاچاق است

واردات انبوه لوازم خانگی به شکل ته لنجی/ یک سوم کالاهای تملیکی قاچاق است