مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 13:552022-01-03سياسي

سردار اشتری: ولایتمداری نسخه شفابخشی ست که حاج قاسم برای ما نوشت


فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه بعضی از شهدا در وصیت نامه های شان بارها بر ولایتمداری و پیروی از ولایت تاکید کرده اند، گفت: ولایتمداری نسخه شفابخشی ست که حاج قاسم برای ما نوشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار امکانات برای رسیدن به هدف بزرگ را داشت.

اشتری افزود: شهید سلیمانی متعلق به کرمان، ایران، جهان اسلام و تشیع نبود بلکه حاج قاسم متعلق به تمام آزادی خواهان بود و امروز شیعه و سنی و غیرمسلمانان آزاده و مخالف تروریست و یاور مظلومان به حاج قاسم احترام می گذارند زیرا حاج قاسم در مکتب عاشورا و مکتب امام و رهبری پرورش پیدا کرد و همان راهی را طی کرد که سیدالشهدا در روز عاشورا از یاران شان خواستند.

وی ادامه داد: حاج قاسم سردار عاشورایی و محبوب قلوب مردم است، زیرا از سیدالشهدا پیروی کرد و گفت ما ملت امام حسینیم و در دوران حیات خود خدمات زیادی انجام داد و بعد از شهادت هم بیش از دوران حیات خود موجب خیر و برکت بود و رهبری فرمودند دشمن بعد از شهادت بیشتر از شهید سلیمانی هراسان است .

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه رمز موفقیت شهید سلیمانی به گفته رهبری صدق و اخلاص بود و اخلاص حاج قاسم سرآمد بود، با اشاره به دیدارهای خود با حاج قاسم اظهار داشت: تمام وجود حاج قاسم اخلاص و برای خدا بود و به فرزندان شهدا عشق و علاقه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار اشتری: ولایتمداری نسخه شفابخشی ست که حاج قاسم برای ما نوشت

سردار اشتری: ولایتمداری نسخه شفابخشی ست که حاج قاسم برای ما نوشت