مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 12:352022-01-03اقتصادي

پروژه های نیمه تمام عاملی برای آلودگی تبریز است


سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: ما در سطح شهر پروژه های نیمه کاره ای را داریم که منجربه ترافیک و آلایندگی شهری شده که بهتر است در این خصوص شهرداری پیگیری های لازم را ترتیب دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یاسین بجانی امروز در سی وششمین جلسه ی علنی فوق العاده اظهار کرد: علاوه بر موضوع آلایندگی نیروگاه ها، این روزها یک سری موارد دیگری هم در میزان افزایش آلودگی تاثیر دارد که بهتر است مطرح شود.

وی ابراز کرد: ما در سطح شهر پروژه های نیمه کاره ای را داریم که منجربه ترافیک و آلایندگی شهری شده که بهتر است در این خصوص شهرداری پیگیری های لازم را ترتیب دهد چرا که این پروژه ها علاوه بر ایجاد ترافیک و آلایندگی، موجب بروز مشکلاتی برای شهروندان می شود.

بجانی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: از پلیس راهور هم تقاضا داریم تا نیروهای میدانی و گشتی خود را در سطح شهر افزایش دهند و با خودروهای آلاینده برخورد شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: فعال کردن سرویس ادارات می تواند به کاهش ترافیک شهری تاثیرگذار باشد.

وی در بخش دیگری هم گفت: نیروگاه های خورشیدی مورد دیگر است که اکنون در بسیاری کشورها همه به آن سمت می روند و باید تمهیداتی در این حوزه اندیشیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های نیمه تمام عاملی برای آلودگی تبریز است

پروژه های نیمه تمام عاملی برای آلودگی تبریز است