مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 12:052022-01-03سياسي

امر به معروف باید به جای مردم از مسوولان شروع می شد


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان از راه اندازی 100 گروه تخصصی امر به معروف و نهی از منکر و یک لشکر سایبری در این استان خبر داد.

- حجت الاسلام محسن انصاری نیا در نشست خبری با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: قرار است که تا پایان سال 1000گروه و تشکل تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در استان ایجاد شود.

وی با بیان اینکه تاکنون 100 تشکل تخصصی مطالبه محور در استان ایجاد شده ادامه داد: کار آموزش این تشکل ها در استان شروع شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین این تشکل ها در حوزه محیط زیست فعالیت دارند افزود: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، جهت گیری های جدیدی در یک سال اخیر تعریف و در پیش گرفته است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با بیان اینکه نگرش و رویکرد این ستاد تولی گری است خاطرنشان کرد: براساس این جهت گیری جدید، ستاد دیگر خود متصدی امر به معروف و نهی از منکر نیست و به عبارتی دیگر به صورت مستقیم به حوزه این دو فریضه ورود نمی کند بلکه فراتر از آن به اقامه، احیا و اشاعه امر به معروف و نهی از منکر که رسالت اصلی ستاد است، می پردازد.

امر به معروف را باید به جای مردم از مسوولان شروع می کردیم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، با بیان اینکه ریل گذاری ستاد در گذشته اشتباه بوده افزود: تا پیش از این عمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امر به معروف باید به جای مردم از مسوولان شروع می شد

امر به معروف باید به جای مردم از مسوولان شروع می شد