مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 11:502022-01-03اقتصادي

ترافیک و آلودگی هوا با ورود پارک های فناوری حل می شود


ترافیک، آلودگی هوا و آسیب های اجتماعی را از جمله مشکلات تهران است و ما تقاضا داریم معاونت علمی و فناوری رییس جمهور یک خط اعتباری ویژه برای حل مشکلات استان تهران باز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، مستقر در فاز یک این پارک بازدید کردند.

  طی این بازدید که با هدف بررسی و رفع مشکلات پارک فناوری پردیس در مسیر اجرای طرح های توسعه ای و دریافت پروانه های ساختمانی برای فاز 3 برگزار شد، عابد ملکی معاون عمرانی استاندار تهران، عسگری معاون امور اقتصادی، عبدالعظیم رضایی فرماندار پردیس و رضا کارخانه شهردار پردیس حضور داشتند.

بنابراین گزارش استاندار تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پارک فناوری پردیس مایه فخر و مباهات کشور است، اظهار کرد: رویکرد حل مسئله و استفاده از فناوری برای حل مسائل اقتصادی و اجتماعی در این مجموعه متبلور شده است و با هماهنگی های انجام گرفته با معاون علمی و فناوری رییس جمهور و به منظور رفع مشکلات موجود میان پارک فناوری پردیس و برخی از دستگاه ها و نهادهای اجرایی جلسه و بازدیدی از پارک برگزار شد.

استاندار تهران گفت: در این جلسه تبادل نظر و ارائه راهکار پیرامون موارد مطرح شده انجام گرفته و تاکید شد هر نکته ای که مربوط به توسعه پارک فناوری پردیس باشد باید خارج از نوبت در دستگاه های اجرایی بررسی و مساعدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک و آلودگی هوا با ورود پارک های فناوری حل می شود

ترافیک و آلودگی هوا با ورود پارک های فناوری حل می شود