مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 11:352022-01-03سياسي

نوری: تاسیس جامعه خیران مدرسه ساز مهمترین کار در آموزش و پرورش است


پس از شهادت باهنر و رجایی، تاسیس جامعه خیران مستقل مدرسه ساز، مهمترین کار پس از انقلاب در حوزه آموزش و پرورش بوده که منشا برکات بسیاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز در آیین افتتاح مدرسه استثنایی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بخش فشافویه شهرستان ری اظهار کرد: خشت هایی که خیرین مدرسه سازی مانند اکبر ابراهیمی برای کمک به تحصیل جوانان کشور گذاشته اند، برگرفته از خاندان اهل بیت علیهم السلام بوده و این خشت تا بهشت می رود چون این وعده الهی است.

وی گفت: کسانی که مانند حضرت زهرا(س) از همه هست و نیست خودشان برای رفاه دیگران می گذرند به حتم اجر و پاداشی مانند حاج قاسم سلیمانی نصیبشان خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تاسیس جامعه خیران مستقل مدرسه ساز در سال 1373، خاطرنشان کرد: پس از شهادت باهنر و رجایی این مهمترین کار پس از انقلاب در حوزه آموزش و پرورش بوده که منشا برکات بسیاری است.

نوری تاکید کرد: احداث محیط آموزشی برای دانش آموزان به خصوص در مناطق محروم بهترین نیتی است که یک خیر می تواند آن را به ثمر برساند.

وی خاطرنشان کرد: ساخت مدرسه برای جامعه دانش آموزان مستجاب الدعوه استثنایی با نیازهای ویژه نشان دهنده نشان گذاری صحیح خیرین مدرسه ساز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوری: تاسیس جامعه خیران مدرسه ساز مهمترین کار در آموزش و پرورش است

نوری: تاسیس جامعه خیران مدرسه ساز مهمترین کار در آموزش و پرورش است