مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 11:252022-01-03سياسي

آمادگی 90 هزار هیئت مذهبی برای کمک به حل مشکلات مردم


حمید بهرامی از آمادگی 90 هزار هیئت مذهبی در کشور برای کمک به مسئله اشتغال زایی به دولت خبر داد و از دولت سیزدهم خواست از این ظرفیت عظیم مردمی برای رفع مشکلات کشور استفاده کند.

- ، حمید بهرامی مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی گفت: بنیاد دعبل به عنوان جامع خدمات هیئات، تشکل های دینی و ستایشگران اهل بیت ، بسترساز ارائه خدمات هیئات مذهبی به مردم است و ما در رویکرد جدید این بنیاد، راهکارهای مختلفی را بررسی کردیم و به یاری خداوند، اقدامات تازه ای را به زودی اجرایی خواهیم کرد.

راه اندازی سامانه تبادل خدمات هیئات تشکل های دینی بهرامی، راه اندازی سامانه تبادل خدمات هیئات تشکل های دینی را یکی از این اقدامات جدید عنوان می کند و خبر می دهد که این سامانه از ولادت کریم اهل بیت علیهم السلام در ماه رمضان سال آینده راه اندازی می شود.

ارائه 100 نوع خدمات از سوی کسب وکارهای هیئت محور به گفته بهرامی، قریب 100 نوع خدمات با مشارکت تمامی هیئات و تشکل های دینی در این سامانه تعریف شده است که باهم افزایی درون مجموعه های مردمی به مخاطبین ارائه خواهد شد.

بهره گیری از ظرفیت های هیئات مردمی برای حل مشکلات مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی، بحث اشتغال زایی با استفاده از ظرفیت های مردمی هیئات را یکی دیگر از این اقدامات عنوان می کند و افزود: معتقدم هیئات قادرند در بحران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 90 هزار هیئت مذهبی برای کمک به حل مشکلات مردم

آمادگی 90 هزار هیئت مذهبی برای کمک به حل مشکلات مردم